Ja, så er vi her endelig. Jeg har brugt formiddagen til at arbejde med et spørgeskema og jeg har også forsøgt at tale Martin til fornuft under overskriften: Så fat det dog! Det lykkedes ikke. Nu glæder jeg mig meget til Screen-o-matic.
Synes der er masser af muligheder - ikke mindst for elevernes egen produktivitet: - MuC og MuB projekt -lærer kan følge med i portfolien, lav links til projekterne til censor - visuelle fremlæggelser - tests i læst materiale (grammatik, historie, musik you name it...) - vi har mulighed for at 'lokke' eleverne væk fra det traditionelle facebook;-)
Ja, så er vi her endelig. Jeg har brugt formiddagen til at arbejde med et spørgeskema og jeg har også forsøgt at tale Martin til fornuft under overskriften: Så fat det dog! Det lykkedes ikke. Nu glæder jeg mig meget til Screen-o-matic.
SvarSletSpørgsmålet er jo, hvad kan vi bruge det her til i timerne? Live oversættelsesøvelser? Tør eleverne det?
SvarSletSynes der er masser af muligheder - ikke mindst for elevernes egen produktivitet:
SvarSlet- MuC og MuB projekt -lærer kan følge med i portfolien, lav links til projekterne til censor
- visuelle fremlæggelser
- tests i læst materiale (grammatik, historie, musik you name it...)
- vi har mulighed for at 'lokke' eleverne væk fra det traditionelle facebook;-)
yes...
SvarSlet