tirsdag den 29. januar 2013

Stines refleksioner

Stines refleksioner:

  • Jeg har anvendt google docs. formular i udarbejdelsen af et spørgeskema, der kan anvendes til evaluering efter et gennmført forløb. Jeg har udformet spørgeskemaet som en generel skabelon, der i udgangspunktet kan anvendes i forbindelse med alle forløb. Den generelle skabelon kan evt. også udbygges med udddybende spørgsmål, der målretter den til konkrete forløb.

  • Vi har arbejdet i et fælles dokument på google docs. Det fælles arbejdsdokument kan fx anvendes af eleverne i forbindelse med gruppearbejde. Jeg tror det er vigtigt, at der ikke er for mange, der arbejder i dokumentet samtidigt, da det let bliver rodet og forvirrende. Hvis jeg har brug for et "sted" hvor alle elever kan komme med en kommentar, vil jeg foretrække todaysmeet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar